loading...
مکانی برای زندگی
fatemeh zahra بازدید : 3 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بی تو وعده ی بهشت را هم نمی خواهم....نبودنت شورع وعده های تلخ خداست

***

به سلامتی  زنجیری که صدسال زیر برف و بارون میمونه و می پوسه ولی ازهم جدا نمیشه.امیدوارم که بمونیم و بپوسیم ولی از هم جدا نشیم

***

عشق از خودخواهی ها و خودپرستی ها گذشتن است اما،اما این سخن به معنای تبدیل شدن به دیگری نیست

***

بودنم را باور کن...حتی اگر در سایه ات پنهان باشم

***

چشمها را شستم،جور دیگر دیدم،بازهم فرقی نداشت.تو همان بودی که باید دوست داشت

***

رسم عشقمان مثل نان نیست که گرمش در سفره ی دل باشد و سرد و بیاتش سهم نمکی!

چه گرمای حضورت و چه سرمای نبودنت باشد،همیشه هستی

***

امروز هم با بی تو بودن گذشت...

خوش به حال یادم که همیشه با توست...

***

هربار که تو را یاد میکنمگم می شود تکه ای از من؛در من!همین روزهاست که "تمام شوم"...

***

در مخفی گاه ذهنمان کسی که دوستش داریم می ماند،حتی در دوری و جدایی

***

چرا بودنت جور نمی شود؟من که تمام پازل های تنهاییم را درست چیدم...

***

خطش را عوض کرد!من ماندم و دوستت دارم هایی که هیچ وقت تحویل داده نشد.

***

غصه دیوانه ام کرد....وقتی تو را دست به سینه دیدم!من تمام راه را برای آغوشت دویده بودم....

***

آلزایمر می تواند بهترین بیماری دنیا باشدتا هر ثانیه به یادم نیفتد که...تو مرا دوست نداری

***

بیا حواس تقدیرو پرت کنیم،تو صداش کن من دزدکی فاصله ها رو برمیدارم

***

همه درد منی تو....غم دنیا که غمی نیست

من ازت خاطره دارم....خاطره درد کمی نیست

***

در زندانی افتاده ام که نه حق زنده بودن دارم و نه حق مردن نه می توانم بخوابم نه بیدارم و کی تمام می شود زندانی شدن در چشم تو...

***

امروز معلم عشقم گفتم:دو خط موازی هیچگاه به هم نمیرسن مگه این که یکی از اونا خودشو بشکنه.گفتم:"من که خود را شکستم پس چرابه او نرسیدم؟

لبخند تلخی زد و گفت:"شاید اون هم به سمت خطی شکسته باشه...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در هیاهوی زندگی دریافتم ؛ چه بسیار دویدن ها،که فقط پاهایم را از من گرفت در حالی که گویی ایستاده بودم ، چه بسیار غصه ها،که فقط باعث سپیدی موهایم شد در حالی که قصه ای کودکانه بیش نبود ، دریافتم،کسی هست که اگر بخواهد "می شود" و اگر نخواهد "نمی شود" به همین سادگی ... کاش نه میدویدم و نه غصه می خوردم فقط او را می خواندم و بس...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 159